joi, 11 septembrie 2014

O grădină cu flori...

În urmă cu câteva luni, am văzut, din întâmplare, regina nopţii roşie. De atunci, am intenţionat să cultiv şi în grădina noastră astfel de flori.

Am mai trecut de câtva ori pe lângă grădina aceea, dar numai de curând am reuşit să vorbesc cu proprietarul grădinii. Mi-a spus că se numeşte Ghiţă Radu şi că el se ocupă de flori. Mi-a povestit cât de mult îi place această îndeletnicire şi mi-a permis să iau seminţe de regina nopţii. Mai mult, m-a invitat să fotografiez ceea ce vreau. Mă cam grăbeam, dar voi mai merge pe acolo.












Am luat seminţe. Ca să vedeţi cum arată florile care mi-au atras atenţia, postez câteva fotografii făcute când m-am plimbat cu nepoatele mele, atunci când le-am arătat o parte a oraşului nostru, Cugir.







Acum, am sămânţă de regina nopţii de toate culorile şi nuanţele. Sper că, în anul care vine, să fotografiez în grădina noastră.

Niciun comentariu: