vineri, 25 octombrie 2013

Poveşti cu greieri

În urmă cu câţiva ani, un greier a intrat în casa noastra. Povestea lui e pe alt blog. O găsiţi aici:
 http://haibunurilemele.blogspot.ro/2008/10/greieraul.html

Şi în acest an, am găsit un greier în coridor. L-am prins într-un pahar de plastic. Am vrut să îl studiez şi să-l fotografiez. Pentru că primul greier pe care l-am ţinut în casă  a rezistat doar trei luni, aveam intenţia să-l eliberez.

La scurt timp, a mai apărut un greier. L-am prins şi l-am pus lângă cel prins anterior. Le-am lăsat câteva frunze de măr şi i-am urmărit câteva zile. Nu au "cântat" deşi încă mai sunt greieri care dau concerte în grădină.

La câteva zile, le-am mai dat două frunze. Apoi, i-am fotografiat şi i-am lăsat pe pământ. Să se descurce singuri!



Niciun comentariu: